نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 5 )

اخبار ویژه از نقل و انتقالات یوونتوس ( 5 )

بارسایی ها امید زیادی برای خرید پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس امید دارند و مذاکرات مقدماتی خود را با مدیر برنامه های وی آغاز کرده اند و اسپانیایی ها پیش بینی می کنند که پوگبا در ابتدای سال آینده راهی بارسا می شود.

به نظر می رسد یوونتوسی ها از ویتسل بازیکن بلژیکی فاصله گرفته اند و او در صدر لیست خرید باشگاه یوونتوس برای فصل آینده قرار ندارد.

بر اساس اعلام رسمی رسانه های کشور ایتالیا، جلسه برای تمدید قرار داد بونوچی، بین مدیران باشگاه و ایجنت این بازیکن روز پنج شنبه هفته بعد انجام می شود تا وضعیت نهایی وی مشخص شود.

ماروتا مدیر نقل و انتقالات تیم یوونتوس صبح به میلان رفته تا با مدیر باشگاه بوکاجونیورز مذاکرات خود را برای موضوع کارلوس توز آغاز کند.

به نظر می رسد اندره ا پیرلو ستاره ی تیم یوونتوس نفر دیگری است که در فصل آینده پیراهن سیاه و سفید یووه را بر تن نخواهد کرد و راهی ام ال اس خواهد شد.

جووینکو در مصاحبه با اسکای گفت: با پیرلو صحبت کردم و نظرم را در این مورد به او گفتم، تجربه ای هست که ارزش تست کردن دارد، الان تصمیم گیری با خود پیرلو است.

توتومارکت وب گزارش داده که به نقل از نیویورک تایمز پیرلو تا آخر هفته قراردادش را با نیویورک سیتی ثبت می کند و توافقات شفاهی بدست آمده است. فران سوریانو مدیر سیتی خیلی مصمم است با دستمزد 5 - 6  میلیونی پیرلو را اغوا کند تا به جمع ویا و لمپارد بپیوندد.

لیالی بعد تجربه نه چندان موفق در چزنا، به احتمال زیاد در آستانه پیوستن به فروزینوو تازه صعود کرده می باشد.

البرتو زاکرونی در مصاحبه با Radio 24 گفت: اینتر میلان ترکیبش هنوز کامل نشده و آنها هنوز با یووه فاصله زیادی دارند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: